BÄST IDAG

Omg va rolig dag!

Först va jag i skolan, och de va väl okej . :) Sen gick jag och emilia med oscar till tandläkaren, sen till spel & godis. Kanske inte det bästa stället att vara på när man precis har vart hos tandläkaren men. :) Sen gick vi hem till mig och baka kladdkaka. Kan ju inte säga att det blev den bästa,blev typ bara smet :/ men gött va det iallafall ! Sen gick oscar till bussen.

Då skulle jag och emilia gå till skolan för klassen skulle typ vara där och göra något. Men Emilia gick hem i förväg, så jag gick upp med mamma för föräldrarna skulle typ va med först så skulle vi ha nått föräldrarmöte. Utanför Emilia mötte vi Viktors pappa så vi åkte med honom upp till skolan. Sen va det typ "föräldrarmöte" med både oss och våra föräldrar ... Sen så fick vi gå där ifrån och då satt alla föräldrar och snacka själva. Då körde vi typ "pantgömme" i skolan , OMG va kul det va! Sen gick alla föräldrar hem och de va bara vi i 7a som va kvar, och Annelie agge och pär, fast dom va nån annan stans . Sen kom Pär och sa att vi skulle gå ner i källaren till "Arne". Så drog han nån liten historia om att han typ bodde där nere och slog små barn och massa. Hmmm . sant. 
Sen gick vi ner och det va typ kol svart ! Alla gick och höll om varandra typ, hahah. 
Sen när vi kom upp ur källaren tog vi våra pizzor som vi hade beställt, sen satt vi inne i uppehållsrummet och käka, FETT mysigt!


När vi hade vart i skolan och alla skulle hem gick Jag, Matilda, Fanny, Loffa, Emma, Emilia, Zaniar, Viktor, Gustav och Damir till ICA. sen gick Loffa Fanny Matilda och Emma hem.
Då gick resten till mig och hoppa . SJUKT KUL!
Måste bara säga att detta va nog den bästa dagen på hela året! OMG så kul de va!







PEACE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0