Ett sista på ett tag ^^

SHÖÖ snyggingar. Sitter i soffan nu, har grejsat klart med designen för idag.
Måste verkligen gå och lägga mig nu eftersom jag ska till torp med Syster tidigt i morgon. 
Måste vakna vid typ halv 10. Usch. Drar hem med ett bussen från torp, då blir det dra till Norra och
bada! Grymt. Fortsätter med designen någon annan dag. Vet inte när det blir för tror jag ska tillbaka hem till
Milla i morn och sova där tills på Söndag, & hon har ingen dator just nu. Men vi får se. Ska iallafall ta och hoppa i sängen nu, eller "lägga mig i sängen" no misstolk. :) Så ni får ha de så gött. Och godnatt.
Puss Evelyn.

Peace.

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig syster!!!

2010-07-03 @ 14:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0