TODAY :)

Shaa :) Om dagen today. Vaknade vid 7 av att mamma ringde mig och bad mig öppna dörren eftersom den var låst. För aldrig att jag sover med olåst dörr igen.. Berättar varför/om det nedan sen. Somnade iallafall om sen, vaknade vid 10 av att Isac kom hem till mamma eftersom vi skulle på Kalas i UA. Så fick gå upp då eftrsom vi skulle med 11 färjan. Var faktiskt en riktigt härlig bilresa . Inte så lång dock men med musik i lurarna funkar allt! :D Stack in på Torp en snabbis sen för att köpa present till Emma ( Kusin som fyller år ) efter det stack vi till kusinerna. Käkade tårta och shit. Åkte hem med bussen med Isac typ halv fem. Mamma och resten åkte bil. När jag kom hem satte jag mig vid datorn en stund, sen stack vi och våra grannar till Konsum. På vägen tillbaka såg jag Gurra och Julia? Nån kompis till honom. Fast stack hem. Men det va gött tråkigt och det var ju sjukt fint väder ute så stack ut. Då träffade jag Gurra och Julia igen. Va typ vid Norra då. Hon skulle träffa några där så Gurra och jag drog hem till mig och hjälpte mamma och några att sätta upp våran pool som kom idag. Ganska enorm! Skit stor. Men sen stack jag och Gurra och hoppa studsmatta och satt och snackade om allt från topp till tå. Snackade ganska länge haha, sketaskoj. Sen stack han hem och käka. Men nu är han här igen och blir att fortsätta snacket, kan behövas. HAHA ^^ 

Puss Evelyn. 


Som jag skrev över .. Varför jag inte vill sova med olåst dörr.
Skulle hem till Oscar i förrgår. Och bussen skulle åkt förbi Rixö, men det gjorde den tydligen inte.
Så fick hoppa av i Centrum. Så jag började gå mot Oscar. Hade jacka och luva på mig så såg inte åt sidorna
bara rakt fram. När jag gick i Lyckebacken märkte jag att en bil saktade in när den körde bredvid mig och körde jätte nära mig. Men den fortsatte fram. Men sen ser jag att den stannar lite längre fram, men sen vänder den. Och var påväg att köra upp mot mig igen. Då började jag ju typ fatta det hela. Och va skit rädd så gick typ as snabbt upp för en liten backe där det var ett hus. Var hur jävla sjukt rädd somhelst! Sprang och gömde mig bakom huset. Sen hörde jag och såg att bilen stannade precis nedanför backen där jag gick upp. Trodde dom skulle komma upp och typ ta mig eller något. För det var 2 gubbar/killar/män i bilen. Och jag stog ju bakom huset, och tyckte att jag hörde att någon gick i gruset hela tiden. Jag typ grina sönder. Knackade på huset men det var ingen som öppnade. Då blev jag ju ännu mer rädd. Och dom bodde ju precis vid ett berg. Så gick upp där så dom inte kunde se mig. Men sen tyckte jag att dom hade åkt. Men jag klättrade ner för berget ut till gatan. Och det pissregnade ju så jag halkade och slog mig och shit. Sen när jag kom ut på gatan sprang jag till Oscar. Och för varje bil som körde förbi blev jag hur rädd som helst och mitt hjärta typ stannade. Sprang as snabbt gråtande till Oscar. Och var helt pisseblöt. Kanske låter överdrivet, men om ni skulle vart i situationen hade ni nog gjort/kännt samma sak! När jag kom fram till Oscar berättade jag om allt och shit. Fick låna torra kläder av honom också. Fyfan va rädd jag var. 

Tror det var en guld champangefärgad bil kommer inte ihåg vilket märke men, så om ni ser den.
Akta er, helt seriöst ! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0