<-- Vänster eller Höger -->

Shit. Jävlar vilka svåra beslut jag måste ta då.

Antingen Höger; och kanske få sjukt mycket prooblem men ändå ha ett underbart liv bortsett från det. Men man kan inte bara gömma undan problemen & ta fram dom när man är redo. Eftersom dom alltid kommer följa en i livet vad man än gör.

Eller så Vänster; Kommer ha det underbart men få ångest och känna en viss saknad och inte veta hur jag ska göra, vänster är ett sjukt bra val. Och jag älskart. Men jag funderar asså .. 

Jag är iallafall sjukt glad att jag har mina vänner, jag älskar er!

Kommentarer
Postat av: Pysen :)

vet itne va de handlar om..

men gå framåt ist och lev dagarna som dom kommer ?:D

2010-06-24 @ 20:02:20
URL: http://kottbullarmedlingon.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du lägga upp hur många läsare du har:)?

2010-06-24 @ 22:53:08
Postat av: Evelyn

Haha, gött smart mimmie! :)

2010-06-24 @ 23:01:21
Postat av: Evelyn

Kan jag nog göra du :)

2010-06-24 @ 23:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0