Efterlängtade usatrippen, Dad I miss you.

Ungefär 2 månader kvar tills jag åker till Usa :D Fyfaaan va gött det ska bli! Shit.
Och eftersom jag åker dagen innan skolan börjar kommer jag få 21 dagars längre
sommarlov, men ännu mera värme & sool. Känn på den du ;)) Och jag älskar min
father! Världens underbaraste. Fick runt 2000 av honom när jag fyllde år, sedan
snackade jag med honom på skype så säger han, när du kommer hit ska du få
andra halvan. Awwie, gulligaste farsan. Och jäävlar vad jag kommer shoppa loss.
& snacka om att dom har snygga grejer i Hollywood :o :D & Milla tröjorna du 
snacka om förra gången, dom blir köpta denna gången jaao :D Smexigt.
Och jag kan säga att jag saknar min pappa något otroligt mycket! 

Dad, I know we don't have that much contact. You know that too.
I know I'm not the best daughter who isnt'n contacting you. But I promise,
I will be better with that. I miss you dad, to much to be true.
You're not always at home. And I'm thinking of you everyday.
I know you have your job. And that's what you have to work
with, even if it scares me. I am always thinking how it would be
without you. It would be awfully. I will keep every moment
with you like it was the last. Every second with you are very significant.
I really need to be a better daughter who not even can keep the contact with her father.

I love you dad.







Kommentarer
Postat av: syster

DU SKA KÖPA KLÄDER TILL MIG HUN!:O BETALAR FAN NÄRU KMR HEM :D(L)<3

2010-06-20 @ 16:31:31
URL: http://arnesenn.blogg.se/
Postat av: S

JAAAA KLART! :D:D (L) <3

2010-06-20 @ 19:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0