Godnatt kära bloggreaders ♥

Sängen väntar på mig. Så ska snart dra in på toa och borsta tänderna osv.
By The Way, Fick dom rosa fjäderörhängena och navelpiercingen idag. Dock vet jag inte om
jag ska behålla navelpiercingen eftersom man måste sätta i hela staven om man ska
använda den. Och jag får inte byta stav förän om 6 månader eftersom jag precis har
piercat mig. + att den är oäkta. Men blir kanske att spara den ändå och ta av själva 
peace märket och sätta på en annan eftersom jag tycker den är föör snygg !

Menmen, nu innan jag borstar tänderna och allt detdära ska jag be mamma massera
min nacke. Det gör riktigt ont :( 
Och i morgon hoppas jag det blir fint väder så jag antingen kan dra och bada
eller just chilla i solen ;) Men måste träffa Freddy snart också som jag inte har
gjort på fyra dagar. Men det känns som en evighet ...
Ha det bäst, puss! ♥

GODNATT ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0