Hos Freddy :)

Hej! Kom ganska nyss hem från Freddy :) Åkte dit med 15:17 bussen, så kom dit vid typ kvart i fyra. Då stod han och Simon (Hans bror) i busskuren och väntade på mig. Då stack vi hem till Freddy. Jag och han stack in i hans friggebod :) Efter typ 20 min skulle vi käka, så då gick vi in till honom. Och där inne satt lilla Angelica, såå gullig :) Satt och pratade med henne medans vi åt ^^ Sen gick vi ner till alla filmer, för Freddy hade lovat Simon att han skulle få se på film med mig och honom eftersom han fyllde år också. Blev "Dödligt vapen 3" ;) Den höll typ på i två timmar. Då gick Simon ut, men jag och Freddy var kvar. Va i hans stuga ganska länge. Men blev så sjuukt varmt så vi fick sticka ut en liten stund, väldigt liten ^^). Sen stack vi in i hans stuga igen. Va där inne tills min buss gick ;D
Och nu sitter jag hemma vid datorn och lyssnar på musik :) ♥' 
Puss ♥'



Kommentarer
Postat av: Anonym

jävla idiot är du ihop med freddy jävla bög jävel så dum ärdu din tattare flytta till brasta ist din idiot

2010-06-29 @ 01:06:59
Postat av: Pysen :)

hahahaha vafan var de för någon jävla kommentar (över mig)



förlåt men jag skratta mer än va jag blev förvånad :o

haha, de var nog den töntigaste kommentaren jag sett ^^



Freddy & Evelyn är sjukt söta tsm, :o

tattare är evelyn verkligen inte!!, men flytta till brastad kan hon gärna göra, tycker jag (a)

2010-07-01 @ 16:39:15
URL: http://kottbullarmedlingon.blogg.se/
Postat av: Evelyn

Helt seriöst du är fan sjuk i huvet. Freddy är väl fan inte bög om han är tsm med mej jävla idiot. Och kommentera anonymt .. fegt.

2010-07-09 @ 00:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0