Mitt godis är sluttt.. :(

Sitter i min sjukt härliga säng och surfar runt lite på datorn nu!
Och lyssnar självklart på musik också! ;D Men utan godis, har käkat upp 2 dumlepåsar
på 2 nätter .. Men är man jag så är man .. Blir nog snart ut och springa för med den här
taktiken kommer jag nog inte komma ur sängen när jag väl måste ut. Så det ska allt bli ändrade
planer på det! ;D & Snackade nyss med Freddy i tele. Usch vad jag saknar honom! Och kan ju säga
att jag längtar tills på tisdag eller torsdag när han kommer hit! ♥ Haha han har inte varit här på
exakt 4 månader. ^^ Jävlar vad längesen. Menmen. Ska bli riktigt mysigt när han kommer hit iallafall.
Bloggar nog mera senare, tror jag. Ska kolla på lite old pics nu!
Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0