Music is my life, that's it.

Trosan i tjosan, 

Sitter i min nybäddade säng och pillar lite på gitarren nu, skulle kunna leva med bara den.
Och min nalle då såklart! 
Musik är fan allt. ♥ Finns inte en chans att jag skulle kunna klara mig utan det! 
Music is my life and the way I speak, that's it.

Bortsett från det snackade jag med bästavän förut. Saknar han något pip mycket!
När han väl kommer hem så drar han dagen efter igen, han till Norge också. o.O 
Varför ska både Syster och bästavän dra till Norge, och på samma gång! Fan.
Och båda kommer hem på Torsdag, men ska inte till samma ställe,
Äsch min hjärna får inte plats med mera saknad just nu.
Saknar Freddy riktigt mycket också. För mycket. 4 dagar tyckte jag kändes
som en evighet. Vad gör då en vecka .. :( Åhhh ♥

Men, hela inlägget kan inte va ett sadface så jag sätter på musik, det är något som alltid muntar upp mej ! :D 

Just det, dreadsen är något jag verkligen ser fram emot. Fyfan va coolt! 
Blir att göra dom med Mimmie i Gbg :)  Milla följer ju klart också med! :D
Blir ungefär likadant på mig och Mimmie eftersom båda ska va utan dreads 
i luggen. Och ska nog ungefär ha samma storlek också antar jag. :)
Men nog bloggat om dreads för idag iallafall, kommer ett inlägg om
min längtansfulla resa till USA om en stund! :D


PUSS. ÄLSKAR ER





Kommentarer
Postat av: Pysen :)

faaan va jag längtar tills vi gör de :)

hoppas bara att morsan säger ja, annars blir jag ledsen :(

2010-06-20 @ 13:25:31
URL: http://kottbullarmedlingon.blogg.se/
Postat av: Evelyn

Ohja, jag med!

& hoppas verkligen att du får mimmie! :D

2010-06-20 @ 14:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0