Segdag :)

Hej! ♥ Noog den segaste dagen på sommarlovet! 
Vaknade vid halv 1 med louise sovandes nere på golvet, fast på en madrass såklart ;D 
Men sen vaknade hon till liv också, vi låg typ och snackade i sängen i en halv timma. 
Sen vid ett drog vi upp, satte oss vid datorn och lyssnade på musik (Y) Men hon var
tvungen att dra hem efter en liten stund. Så då satt jag kvar. och snackade med NOAAAR,
eniee meenie miney mo catch a bad chick by her toe, if she holla if if if she holla let her go.
HAHAH, vi hade nåågot damp, nolifers :D! (L) Sen skulle jag dra och hämta min kusin! Så han 
är också här nu. Men nu sitter jag vid datorn igen och snackish med Noar på msn igen, och kissar
snart ner mej, kan man ha roligare ? HAHA. Snackar med Vanessa också! OMG hon har tydligen vart
i Lysekil idag, utan att hälsa på mig!? Fick väldens chock när hon sa det, men hon kommer tillbaka nån
dag i veckan igen, ska bli sjukt kul att få träffa henne, men ska strax ut och käka, så bloggar senare.
PUSSSS ♥


STUCK IN THE MOMENT - JUSTIN BIEBER  
JÄVLAR, KÄR I LÅTEN.


Kommentarer
Postat av: Noar

hahaha de va kuul (A)!! <3

2010-06-24 @ 18:09:03
Postat av: EVELYN :D

HAHA. Ohja! :D <3

2010-06-24 @ 18:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0