Skolavslutning och Liseberg :)

(Skolavslutning och bussresan)Bästa skolavslutningen lätt, helt oförglömlig dag! Började med att jag och Emilia gick till Kronbergshallen där alla skulle samlas. Sen drog vi hem till Anneli(KF) och fikade. Efter det gick vi tillbaka till skolan och bara gick runt ;) Sen vid 12 gick alla till Kronbergshallen och kollade på något och sjöng och massa. Sen skulle såklart 7a (min klass) hjälpa till att plocka bort, men det gick ganska snabbt. Efter det fick vi gå hem. Men eftersom jag skullle till Liseberg gick jag in i skolan igen och väntade på Milla som &så skulle dit. När hon kom gick vi ut till bussarna, Alla 7or och 8a åkte på samma buss. Ganska slö bussresa dit.

(På Liseberg)
ff När vi kom fram regnade det.. -.- Men var skeeta skoj ändå. Jag Milla Felix och Olsson åkte först Hanghai ? Tror den hette så. Hahah Milla höll på att skita ner sig. Sen drog vi dirr till Kanonen, Hhaha fyfaan va kul det var. Sen blev det Balder och Kållerado efter det stack vi till Burger King och käkade. Sen gick vi in i Spegelhuset. Efter det stack vi till Gasten, fyfaaaan va roligt det var. Trodde jag skulle kissa ner mig, och skrek som TUSAN! Och såklart var det jag som var tvungen att gå längst fram också. Men men.. HAHA. Sen stack vi till uppsvinget. Gött skoj. Efter det uppskjutet för första gången, sen höjdskräcken. Och efter den skulle Milla Felix och Olsson åka virvelvinden. Men ville inte åka den så väntade på dom. Då tråffade jag Freddy och Simon. Stog och snackade en stund, sen fick jag din mamma (en nalle ) av Freddy som han hade "vunnit" ^^) Men den fick heta Eva-Britta sen istället. Efter det gick kom Milla Felix och Olsson. Då drog vi ner eftersom vi hade åkt upp en plan. Då spelade Felix sönder, men lyckades aldrig vinna. Men sen vann han på massa andra grejer. Sen stack vi in i ett stort spelhus. Sen kom Freddy Simon Alex och Angelinne också. Var där en stund :)Sen stack vi tillbaka och åkte Kanonen typ 3 gpnger irad eftersom det var 0 kö :). Sen åkte vi Balder två gånger också. Då var klockan typ 20 i tio. Och eftersom bussen gick tio hann vi inte åka ngt mer. Så då stack vi och köpte godis. ( Lakristnappar (L) ) Sen gick vi till bussen. Låg typ och sov i Freddys knä på golvet i bussen. Men sen fanns det lediga säten så satte oss där ist. Riktigt mysigt och var fett trött. Riiiiktigt mysig bussresa hem var det ! ^^ (L)
BÄSTA SKOLAVSLUTNINGEN LÄTTTT!
FYFAN VA KUL DET VAR!
KÄRLEK TILL DAGEN!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0