Tisdag.

Skola som vanligt idag då. Men inte många dagar kvar. Sjuukt härligt. Efter skolan drog jag och Emilia hem till henne & lagade mat för var sjukt hungrig. Medans vi käkade satt vi och snacka om allt och ingenting. Efter det gick vi in på hennes rum satte oss vid datorn och kollade massa bloggar. Gött kul. Satt typ inne på hennes rum i flera timmar och bara snackade. Sen vid 19:20 tog vi bussen till Freddy. Väntade på honom i typ 20 minuter eftersom han hade vart på Torp. Men gött skoj under tiden, skratta som fan. Sen när han kom gick vi in i hans lilla stuga. Sen drog vi ut och hoppade studsmatta i regnet. Hahah. Men gick typ in efter 5 min igen. Då kollade vi på I en annan del av Köping.
Hahah fyttirackarns va kul. Hann inte göra så mycket mer. Drog till bussen kvart i nio. Satt och snackade i busskuren i typ en kvart, riktigt mysigt i regnet. Sen vid nio kom bussen. Så sitter hemma vid datorn nu och ska snart lägga mig i sängen, ha det gött!

Puss Evelyn.

Gumman, jag finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0