Mjaaaaauu :)

Orkar egentligen inte blogga, men men. Gört för Freddys skull ^^)

Va på Liseberg idag :) Drog dit med kusinerna, haha fett skoj. Kom typ dit vid ett, när det öppnade. Då stack vi dirr och köpte åkband sen åkte vi massor. Men blev inget åk på övre plan eftersom min kusin är för feg för att åka sånt .. "/ Men blev Balder & resten. Sen skulle jag åka slänggungerna med kusinen. Och då stog det en kille framför oss i kön som jag tyckte att jag kände igen. Men trodde bara han va lik nån. Sen satte vi oss i "stolarna" och då hade vi visst satt oss framför honom. Sen så vände jag mej om bakåt flera gånger för att kolla om det var han. Sen när jag inte titta hörde jag att han sa Lysekil, och då typ hoppade jag till och vände mig om. HAHA, han såg alldeles förskräck ut. Sen jag bara.
- Vad heter du? Han bara,
- Emil. Jag bara,
- Shit jag tror jag har dig på bdb. Och har skrivit med dig. Han bara,
- Heter du Evelyn. Jag bara
- AAAA .
HAHA Fan va tufft! :D riktigt naaajs (: 
Sen skulle jag typ åka slänggungerna med min lilla kusin. Och då började typ allt som jag har gått och äcklat mig på hela dagen ^^ hihi. Men det ska vi noog inte ta här. Men kan säga att jag typ fick en beundrare. Inte för att skryta, för det är inget som jag är stolt över.. Så han har hållt på och ringt/smsat mig ända sen dess.. Stackarn vet inte att jag är *upptagen* ^^. Så nej tack :) 
Har precis borstat tänderna nu, så ska nog ta och lägga mig i sängen och surfing runt på datorn nu,
så kaanske kommer ett blogginlägg senare .. :) 
Ha det gött så länge iallafall,
och Godnatt om vi inte hörs sen.
Puss! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0