SKÖÖNDAY :)

Stuuurt skön daag! ♥
Började kanske inte bäst men blev bättre och bättre hela dagen!
Vaknade vid halv tolv för min bror kom in och hoppade på mig. Inte det direkt bästa sättet att vaka på kanske! 
Kom på att jag skulle passa honom idag. Så va tvungen att gå upp. Så gick dirr till duschen. Sen drog vi ut och hoppade studsmatta, fyfan va härligt väder det var då! Sommarkänsla dirr när man kom ut!♥
Vi hoppade en liten stund, sen gick jag in och ringde Louise. Blev att hon skulle komma ner till mig. Men jag och Isac orkade inte vänta så gick och mötte henne istället. När vi kom hem till mig stack vi ut till gräsmattan hämtade massa filtar och la oss och snacka :) Så sjuukt varmt! Häärligt som tuusan. Senare stack vi till stan för Isac började typ få anfall som han får typ minst 3 ggr om dagen :) Efter vi hade vart på stan drog vi hem till mig igen. Då kom Isacs farsa och hämtade honom. Lådsas farsan med andra ord, va sjukt längesen jag såg honom. Var riktigt gött att få träffa honom! :) När han hade åkt gick jag och Louise upp och lagade mat för båda var något sjukt hungriga. Efter det stack vi hem till Louise hämtade grejer eftersom hon skulle sova här sen stack vi hem till mig igen. Sen kom Gurra och joiinade studsmattan med oss också! :D Blev inte så mycket studsmatta, mest måsfight. HAHAHAH fyfan va roligt det var! Var en mås som hade fått ungar, så skulle vi gå upp och kolla på dom. Så kommer det massvis med måsar och attakerar oss. HAHAH. Sjukt kul! Efter typ en timma stack vi till Norra. Hade tänkt bada för man blev sjukt varm av att springa ifrån alla måsar. Men blev aldrig nåt bad ;) Men det kommer, ja lovar!
Träffade massa folk i Norra, lankillarna hos baaz och Johan & Simon och någon mer. Fyfan va skoj det var! Är typ hes nu av allt skratt. HAHA. Sen stack jag Louise och Gurra hem till mig. Ringde massa folk & hade allmänt kul. HAHA.

I morgon kanske det blir till Freddy, Om mamma ger mig pengar till busskortet. Han kunde inte komma hit eftersom hans bror fyller år imorgon. Och grattis i förskott förresten Simon :D
Hoppas jag kan åka till honom för saknar honom riktigt mycket.
Puss!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0