Torsdag

Godnatt.
Dagen idag har vart riktigt skön faktiskt. Började med att jag vaknade vid typ 8 om jag inte minns fel. Då gick jag ut och satte mig i solen. Riktigt varmt, runt 20 grader. Klockan 8. Såå sjukt gött :) Efter det gick jag in och käkade frukost, sen duschen. Vid typ 2 åkte vi till Nacka Gymnasium för att kolla på när Olle tog Studenten, Riktigt roligt. Hahah. Sen åkte vi hem igen, käkade & sen kom det massa folk. Sen blev det tårta. Efter det gick jag ner, hämtade datorn, gick upp i Olles rum, satte mig i hans säng & lyssnade på Musik. Men eftersom både Isac(bror) Tobias(kusin) och Isabelle(kusin) var i rummet också hörde man ju typ ingenting ändå. Sen efter en stund kom jag på att jag skulle hämta min mobil som jag inte hade använt på hela dan. Så stack ner och hämtade den. 6 missade samtal, & 1 nytt meddelande. Ojdå. Hihi. Efter det gick jag upp till datorn igen. Snackade lite med lilltån, men kunde typ inte snacka för fick världens flabb eftersom min söta lilla kusin är sååå gullig. HAHAHA. Så fick gå ut i regnet, hihi^^
Men nu tror jag att jag ska gå och lägga mig för är ÖVERTRÖTT.
Ha det bäst alla!
Puss Evelyn.
Bild från dagen nedan.
Inlägg med fler bilder kommer troligen i morgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0