B-stad.

Sheenare .
Dagen idag har vart mycket bra. Åkte med Milla hem efter skolan. När vi kom hem till käkade vi först. Sen gick vi ut på hennes "altan" och solade! Och lyssna på Musik såklart! Gött som tuuusan. Satt där ute en stund. Sen skulle vi hjälpa hennes mamma med nånting. Efter det gick vi in och kolla på tv. Sen ringde Milla Mimmie så kom hon också. När Mimmie kom va Milla i duschen och jag utanför(tack o lov.) Sen satt jag och Mimmie inne i Millas badrum med hennes lillasyster Malin som typ lekte med vatten och skvätte ut över hela golvet och hela Mimmie, och väntade på att Milla skulle duscha klart. Kan säga att Milla är gaska klantig. HAHAHA. läs mer på www.kottbullarmedlingon.blogg.se) När hon var klar gick vi till "stan" eller RONDELLEN där brastad börjar, och slutar typ. Sen gick vi till Oasen och käka pizza & snacka lite grann. Sen kom Oscar , så satt han där med oss till vi skulle hem.(till milla) När vi kom hem till Milla gick vi in på hennes rum och snackade och Milla spelade gitarr och typ tvingade mig till att sjunga (för mimmie) men NEJ :) .. Sen satt vi på hennes rum en stund. Sen skulle jag till bussen och Mimmie hem. Så då gick jag och Mimmie ner till centrum. Jag tog bussen och hon bil. Så nu sitter jag hemma och bloggar (Y). Morgondagen blir nog bra också. Vet inte riktigt vad jag ska göra , men nått kul iallafall. Och på lördag blir det MILLA. Bloggar kanske senare. 

Ha det bäst!

Puss Evelyn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0