Brastadday .

Fredag :
Vaknade typ halv 11 av att Emilia väckte mig. Sen satt vi i sängen med datorn en stund. Efter det gick vi upp. Då stekte vi hamburgare, riktigt gött. När vi hade käkat klart stack jag in i duschen och hon satte sig vid datorn. När jag hade duschat klart fixade jag iordning mig. Efter det fick vi reda på att vi skulle till Alex. Så vi stack hem till Emilia och hämtade busskort & pengar och så, sen gick vi ner till Södra och tog bussen till Alex. När vi kom fram gick vi till hans baksida där John och Martin också var. Dom satt typ i stolarna och snackade medans jag åkte skatebord. Var där ute en stund, sen gick vi in till Alex rum och lyssnade på musik & talkade ännu mer. Efter en stund kom Viktor också, då skulle John typ hem och käka. Senare gick vi ut på hans altan igen, då åkte jag ännu mer skatebord. Sen satte jag mig i hans solstol och satte på musik och tittade på när han och Emilia åkte skatebord, hahaha. Har videor men kan inte lägga in dom nu för vet inte vart sladden som man lägger in dom med är. Sen stack dom in och snackade, då satt jag ute med Viktor och Martin. Fan vad dom skrek, trodde dom bråkade först men hörde att dom skratta som galningar sen. Hahah. Då gick jag in till dom och kollade vad dom gjorde, efter en stund gick jag ut igen. Då beställde Viktor pizza som han stack och hämtade sen. Sen satt vi alla fyra inne på Alex rum och snackade, medans Alex oxh Viktor käkade pizza. Sen kom John tillbax igen. Då stack vi upp till skolan där typ några var. Sen gick vi ner till Valentino och köpte pizza. Satt i busskuren och käkade, sen kom bussen efter ungefär en halv timma. 
Dagen har varit sjukt jävla rolig! I morn blir det till Alex igen. Vet inte vilka som kommer dit , men. 
Ha det bäst och lev livet, för det gör jag! 
Puss Evelyn.

Peace. Kärlek & Respekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0