Brodalen/Brastad.

Vart i skolan som vanligt idag. Efter skolan åkte jag med Freddy hem, Viktor hängde med också.
När vi kom hem till han skulle han och Viktor in och käka, så satt ute vid datorn i hans friggebod sålänge,
men stack in till dom efter en stund. När dom hade käkat färdigt satt vi och snacka i Sonnys rum ett tag^^ 
Efter typ 20 min skulle bussen som vi skulle ta till Brastadgården gå, så då stack vi ut till bussen.. Som aldrig kom.
Men tog en senare buss sen. Va på gården till 8, sen åkte jag hem med Paula. Och nu sitter jag i soffan med datorn i knät och ska snart gå och lägga mig i sängen. Så ni får ha det så gött!
NattiNatti.
Puss Evelyn


Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0