Millsan sover här!

Dagen har vart fett mysig. Var i skolan som vanligt efter skolan gick jag hem till mig, och på studsmattan låg Oscar och väntade på mig.Stack in och tog på mig bikini och shorts( så sjukt varmt som det var) sen stack jag ut och hoppade studsmatta med Oscar. Senare drog vi till gården, fett kul! Vid åtta åkte jag hem med Stig och dom. Milla och Angelica också. Angelica skulle hem, men Milla med mig. Sen när vi kom hem stack vi först hem till mig en snabbis, sen till Viking. Sen kom Lukas också. Efter det gick alla tre hem till mig igen. Lukas stack för en liten stund sen. Och Milla sover här, så ska gå till henne nu.
Natti Natti, Puss o Kram o klapp i rumpen! :D
Puss Evelyn.

Kommentarer
Postat av: milla

Jag älskar dig så sjukt jävla mycket! <333

2010-06-05 @ 08:45:13
URL: http://arnesenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0