Hos Alex-Zander.

Lördag:
Vaknade typ halv sju idag bredvid Emilia som var gött pigg!? Men sen somnade båda om igen. Vaknade igen klockan sju. Då var det dags att gå upp för att hinna med bussen till Alex. Var hemma hos honom vid typ kvart i nio. Haha tidigt, men han ville att vi skulle komma tidigt så. Vi satt hemma hos honom och snackade och så. Sen vid typ 11 kom John in som hade sovit ute i Alex nånting, kommer inte på vad det heter just nu. Men typ friggebod eller något. Ena hans hade hade typ svullnat upp, läskigt. Haha. Men satt iallafall i Alex rum en stund. Sen gick vi ut till hans "friggebod" och kollade på film, riktigt mysigt i regnet. När vi hade kollat på två filmer gick vi in till Alex igen. Kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde sen. Men sen kom Viktor också. Efter en stund stack han, då kom Oscar. Sen var vi på Alex altan och snackade. Efter en stund drog jag och Oscar ner till Valentino och köpte pizza. Sen stack vi tillbaka till Alex. Då stack John hem och åt, så det var bara jag Oscar Emilia och Alex där. Efter en stund kom Viktor igen. Då stack jag och Oscar först till Isabelle, sen Marre sen till några, sen tillbaka till Marre och sen till Alex. Sen var John där igen. Sen kom Simon och Angelica också, var massa där. Det var sjukt kul! Sen skulle typ Simon och Viktor lyfta upp mig på nåt konstigt sätt så jag ramlar åta' helvete. Hahah, sen gjorde dom det igen så jag typ ramla över dom.(så som på bilden när Alex står på deras händer) Hahah. Kommer lite bilder nedan. ( blev typ bara bilder på Simon och Viktor )
Dagen va så jääävla rolig, och mera i morn !




































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0