Helg i Uddevalla

Fredag:
Ganska snabb dag i skolan. Hade typ 4 lektioner sen slutade vi. Efter skolan gick jag och Emilia hem till henne och käka kladdkaka. Gött som tusan. Efter det gick vi hem till mig för jag skulle packa för jag skulle med Emilia till hennes pappa i Uddevalla i helgen. Vi tar bussen vid kvart i 5 till hennes pappa och är typ framme vid 6. När vi kom fram käkade vi först. Sen gick vi in till bruudens rum och satte oss vid datorn och lyssnade på musik såklart!
Haha, har också fått en ny favoritlåt som jag typ lyssnar på 24/7,  DanJah- Ohlord! http://www.youtube.com/watch?v=FkYPsUiKIlg. Fett go att dansa till. Jag och Emilia hoppa runt som galningar till den och denna Jermaine Dupri - Vegas Miami New York L.a Japan. http://www.youtube.com/watch?v=5wCwvG5W-To Haha. Men iallafall. Vi satt och snacka och satt vid datorn till typ 1. Sen gick vi och la oss. Sen vaknar jag mitt i natten av att ja hör Emilia prata. Oc såklart pratar hon med Edvin (Y). Men jag blev typ pisst för att jag inte kunde somna om. Hahah. Men somnade om tillslut ändå iallafall. 

Lördag:
Vaknade typ vid 9 utav att Emilias lillasyster kommer in och väcker oss. Kan ju inte säga att jag är speciellt morgonpigg, på helgerna iallafall. Aja, sen låg vi i sängen till typ 10. Då gick vi upp och käka frukost. Efter det skulle vi typ i skogen och göra nåt. Så vi åkte iväg nånstans och gick runt och leta efter massa saker med Emilias familj och några fler. Efter det åkte vi hem till Emilia igen. Då skulle vi grilla . Gött som mmm va det.  Sen gick vi in till Emilias rumoch satte och vid datorn och musik igen SÅKLART! Samma låtar, m.fl. Och dansa som sjutton!! Omg va kul det var. Senare typ vid halv 10 gick vi ner t "stan" och köpte godis. Sen gick vi hem till Emilia igen. Då skulle jag fixa en sak på datorn, usch ... :/ 
Aja , då hade Emilia lagt sig i sängen. Sen började jag typ snacka med henne. Men fick inget svar så jag antog att hon hade somnat. Jag gick och la mig typ vid 2 efter att jag hade skrivit lite med Hampus på msn! :)
Jag tror att jag somna typ direkt. För var väldigt trött.

Söndag:
Idag vaknade vi vid 11 utav att Emilias pappa kom in och väckte oss. Vi fick typ gå upp med en gång och käka för vi skulle till hans lager och greja massa. Så vi gick upp med en gång och käka frukost(ute). Det var sjukt gött väder. LOVE. Sen åkte vi till hans läger vid typ halv 12. Vi skulle typ elda upp massa grenar och grejer. Men det va inte så kul så jag och Emilia börja köra fotboll i stället. Sen satte vi oss och sola. Och trodde nästan jag skulle svimma så varmt va det! Sen kom Camilla och hämtade mig Emilia och Isabelle. När vi kom hem till Emilia gick vi direkt ut och sola. Men efter en liten stund skulle vi käka. Men efter det gick vi ut igen. Vi låg där i typ en halv timma. Sen gick vi in och satte oss vid datorn igen. Med musik SÅKLART! samma låtar idag igen (Y).
Vi stod och dansa en stund då också ;). Sen skulle vi hem. Då kom Emilias farsa och hämta oss, sen körde han ner oss till Kampenhof. Då åkte vi med bussen till torp och sen byta vi där. Skratta något SJUKT MYCKET på bussen. OMG. Busschaffören fick typ damp på oss! Men men .. vad ska man göra åt saken. Låt en ha kul för sjutton! :) Sen kom vi hem. Då gick jag till min moster och käka. Sen gick jag Emilia och Louise ut och köpte glass. Eller aa . Bara jag. Dom käka kebabrulle. Och fick hälsa på min lilla KERSTIN också :). Sen gick jag hem och packa för ska sova hos min moster och Emilia och Louise skulle hoppa studsmatta(hos mig). Sen när jag kollar ut så är dom inte kvar. Och dom skulle vänta på mig. Dissen.
AJA :) Nu sitter jag iallafall hos min moster och chillar vid datorn (Y). Och lyssnar på musik. DanJah-Oh lord.

Imorgon:
I morn blir det åka till Kungshamn och kolla på fotboll, LFF mot Kungshamn.
Och träffa SARAAAA (L).




Ha det bäst 
Puss evelyn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0